بهترین تشریفات عروسی تهران

20 تا از بهترین تشریفات عروسی در تهران

هنگامیکه صحبت از برگزاری مراسم عروسی به میان می آید، همیشه دغدغه ای بزرگ بر زوج های جوان حاکم می شود که چگونه می توانند مراسم خود را به درستی مدیریت کنند. اما شرکت هایی با نام تشریفات عروسی نیز وجود دارد که می توانند تمامی این مراحل را خودشان انجام دهند و شما از مشاوره ی آنها بهره بگیرید و با خیالی آسوده تر برای مراسم خود برنامه ریزی کنید. ما در این مقاله تعدادی از بهترین تشریفات عروسی در شهر تهران را برایتان آورده ایم که می توانید مراسم خود را به آنها بسپارید.

لیست تمامی تشریفات عروسی در شهر تهران

۱- تشریفات عروسی تالارنامه

تشریفات تالارنامه، یکی از سایت های بزرگ اینترنتی است که در زمینه ی برگزاری مراسم عروسی در کل کشور فعالیت دارد و با داشتن شعب مختلف در سراسر کشور، در این امر جزو بهترین برگزار کننده های مراسم عروسی می باشد. برای ارتباط با تیم هماهنگ کننده با شماره ۰۹۳۰۱۶۰۷۸۷۱ تماس بگیرید.
تیم مشاوره تالارنامه، برنامه ریزی به صورت آنلاین برای شما در نظر دارند که در زیر می توانید به راحتی مراسم عروسی خود را برنامه ریزی کنید.
برنامه ریزی مراسم عروسی

۲- تشریفات لوکس سورینو تهران

سورینو با شناخت تفاوت های شما، شبی مخصوص به خودتان را می سازد. ما منطبق بر تمایزهای شما مهمترین شب زندگی تان را به شبی با شکوه بدل می کنیم.  استفاده از روش های مدرن در جهت ارتقای سطح برگزاری مراسم، بهره گرفتن از شیوه های متفاوت و کیفیت بخشیدن به جزئی ترین موارد در اجرا، مهمترین تعهد سورینو به اعتماد شماست. تلاش ما این است که با پیشنهادات متناسب و متنوع، اجرایی دقیق و بی نقص و فضایی فراموش نشدنی و پر از امکانات را پدید بیاوریم و همراهی آرامش بخش و پر انرژی در راه برگزاری شبِ بزرگِ شما باشیم.
 خدمات سورینو :
هزینه و قیمت متناسب: درسته که قیمت در انتخابهایمان تاثیر زیادی دارد ولی حتی در مقایسه هم بهتر است موارد یکسان را باهم قیاس کنیم، امکانات و زیبایی و امنیت همه در سطح قیمت ورودی باغها تاثیر گذار است.
محیط و فضای سالن: فضای سالن باید مدرن و دلنشین باشد. به طوری که مهمانان احساس راحتی داشته باشند. یک فضای باز و بزرگ که جای نشستن، قدم زدن، رقص و شادی و … را برای مهمانان فراهم کند.
نورپردازی سالن: زیبایی تالار منوط به آیتمهای مختلفی هست. تزئین سالن با گل های زیبا که در تشریفات سورینو از گل های طبیعی استفاده می شود. از آیتمهای دیگرنورپردازی هست که جلوه زیادی در شکوه جشن عروسی دارد. در تالار سورینو، نورپردازی به شکل هنرمندانه ای توسط تکنولوژی برتر وبرنامه ریزی دیجیتالی انجام می شود. (Video Art)
داشتن پارکینگ: یکی از موارد ضروری برای تمامی تالارهای عروسی، داشتن پارکینگ اختصاصی است. بطوری که تمامی مهمانان بتوانند به راحتی خودروی خود را در پارکینگ قرار داده و هیچ نگرانی از بابت آسیب یا سرقت خودرو نداشته باشند.جای پارکینگ نزدیک سالن باشد تا میهمانان مخصوصا خانمها با پاشنه بلند نیازی به طی مسافت طولانی نباشند. valeyparking
داشتن جایگاه زیبا برای عروس و داماد: جایگاه عروس و داماد همیشه متفاوت از سایر قسمت های سالن است و این تفاوت باید به شکل هنرمندانه ای نمودار باشد. در تالار های سطح بالا، اصولا جایگاه عروس و داماد بوسیله گل، نورپردازی، پرده های حریر و ساتن، مبلمان های لوکس، لوستر و … تزئین می شود. همچنین جایگاه عروس و داماد در مکانی بالاتر از سطح سالن قرار می گیرد. به طوری که عروس و داماد می توانند به تمام سالن اشراف داشته باشند همینطور همه بتوانند آنها را ببینند..
سرویس دهی منظم و دقیق پرسنل: پذیرایی دقیق و منظم از مهمانان یکی از مهمترین ویژگی های یک تشریفات به شمار می رود.وظایف به تک وظیفه و زون بندی تقسیم بندی میشود تا چیزی از قلم نیفتاد. ضمن اینکه برطرف کردن نیازهای مهمانان در اولویت است. خوشرویی و تعاملات سنجیده با مهمانان از مهمترین خصیصه های پرسنل یک سالن خوب به شمار می رود..
داشتن اتاق پرو لباس بزرگ: وجود اتاق پرو برای سالن های خدمات عروسی ضرورت دارد. مهمانان در بدو ورود به سالن قصد تعویض لباس خود را دارند. بنابراین باید مکان مجزا و امن  وجود داشته باشد تا بتوانند براحتی خود را برای حضور در جشن حاضر کنند.
فضای عقد زیبا و به روز: مراسم عقد از مهمترین بخشهای یک عروسی ایرانی به حساب می آید.هرچند امروزه این مراسم جنبه تشریفاتی دارد و عروس داماد معمولا قبل از مراسم در دفاتر عقد، مراسم رسمی عقدکنان را بجا می آورند ولی بیشترین عکسها و فیلمها در این مرحله از عروس داماد و میهمانان گرفته میشود.۳جایگاه برای عقد پیشنهاد میشود و عروس داماد انتخاب می کنند .
 ورودی تالار بسته به فصل و آخر یا وسط هفته بودن و تعداد میهمانان تغییر می کند.
 خدمات خاص سورینو :
طراحی عروسی با تم و استایل خاص عروس و داماد با تستی که در جلسه مشاوره از آنها میشود .طراحی پروفومنس های خاص متناسب با تم و استایل عروسی و ….
قیمت خدمات هرنفر : شامل هزینه گل آرایی و شام و فینگرفود و میوه و شیرینی و آبمیوه پذیرایی و مهمانداری و نوع اکسسوری می باشد.

۳- تشریفات عروسی داماد تهران

دارای تخفیف ویژه کاربران سایت تالارنامه
چگونه جشن شیک را با قیمت مناسب برگزار کنیم ؟
هدف ما معرفی فقط یک تیم برگزار کننده نیست ، بلکه مجریان حرفه ای بسیاری در کنار ما هستند که میتوانید بدون پرداخت کمیسیون با آنها آشنا شوید .
برگزاری مراسم عروسی در تهران و کرج
در خصوص برگزاری جشنهای گوناگون حتما بازدیدها و پرس و جوهای بسیاری انجام داده اید. ولی یک ابتکار جدید و رایگان باعث شد ، مشتریان این استارت آپ از راهی مطمئن تر از گذشته با برگزار کنندگان برتر تهران آشنا شوند و جشن شیک را با قیمت مناسب برگزار کردند .
شما هم اینجا هستید چون میخواهید جشنی متفاوت برگزار کنید .
امیدواریم بتوانیم بهترین برگزار کنندگان جشن را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار بدهیم .

۴- تشريفات عروسی صدف

با آگاهی از میزان بودجه اختصاص داده شده برای مراسم، موسسه تشریفات عروسی و خدمات مجالس صدف بهترین و درعین حال مناسب ترین خدمات را به شما
برنامه ریزی
موسسه تشریفات عروسی و خدمات مجالس صدف برنامه ویژه ای را برای روز عروسی در اختیار عروس و داماد و خانواده محترمشان قرار می دهد . این برنامه شامل زمانبدی کلیه ی موارد اجرایی در طول روز مراسم از ابتدا تا انتها می باشد، بی شک مهمترین روز زندگی هر زوج،روزعروسی آنان بوده که با برنامه ریزی صحیح و دقیق می توان آن را هر چه با شکوه تر برگزار کرد
تشریفات صدف
موسسه تشریفات عروسی و خدمات مجالس صدف متشکل از گروه مجربی از طراحان و اجرا کنندگان مراسم است که باداشتن سابقه ای درخشان، سعی در برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم عروسی ، نامزدی و جشن های ویژه و مهمانی های خانوادگی شما دارد
گروه موزیک و سفره عقد
برای برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم نیاز به یک گروه موزیک حرفه ای و جهت انجام مراسم عقد به سفره عقد زیبا نیاز می باشد، ما شما را بابهترین گروه های موزیک و طراحان سفره عقد آشنا می کنیم
انتخاب منو
گروه تشریفات مجالس عروسی صدف با ارائه ی راهنمایی های سازنده و ایده های خلاقانه، شما را در انتخاب منوی متناسب با سلایق خویش و مهمانان و جلب هر چه بیشتر رضایت آنان یاری می دهد
معرفی باغ عروسی و سالن عروسی
موسسه تشریفات عروسی و خدمات مجالس صدف دارای بیش از ۵۰ مورد باغ عروسی و سالن عروسی با شکوه در شهر تهران و نواحی شمالی، غربی و شرقی آن و کرج می باشد که امکان انتخاب گزینه ای متناسب با سلیقه و بودجه شما فراهم می سازد
آنچه ما برای برگزاری مراسم نامزدی و عروسی شما انجام میدهیم:
– انتخاب منو
– آتلیه عکس و فیلم
– معرفی باغ ها و سالن ها
– ارائه خدمات متناسب با بودجه
– گروه موزیک و سفره عقد
– موزیک
– سفره عقد
– مزون لباس
– گل آرایی، دسته گل و ماشین عروس
– آرایشگاه عروس و داماد
این موسسه با داشتن سابقه ای درخشان در برگزاری مراسم های با شکوه و به یاد ماندنی از گروهی مجرب تشکیل شده که سعی دارند بهترین های خود را برای برگزاری فراموش نشدنی ترین، زیباترین و بهترین شب زندگی زوج های عزیز ارائه دهند، امید است بتوانیم مراسمی شایسته و درخور زوج های عزیز و مهمانان گرامیشان برگزار کنیم.
عروس و دامادهای عزیز:
تخفیف ویژه مدیریت تشریفات لوکس صدف ۵۰ درصد تخفیف در ورود به باغ رویایی تشریفات لوکس صدف در نزدیکترین فاصله تا تهران
برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۲۰۳۳۰۹ تماس حاصل نموده و جهت دریافت منوها از طریق واتس آپ، وایبر یا تلگرام پیام دهید.

۵- تشریفات عروسی لوکس تهران

تشريفات لوكس با سال ها تجربه ، پيشرو در برگزارى انواع مراسم به شكلى لوكس و با كيفيت و متناسب با بودجه شما
ما معتقدیم براى لوكس بودن احتیاجى به صرف هزینه هاى زیاد نیست بلكه با یك هزینه منطقى می توان لوكس بود فقط كافیست این كار را به لوكس ترین تشریفات ایران بسپارید
ما براى شما خدمات ویژه اى داریم، خدماتى كه ما ارائه می دهیم شامل :
١- اجاره مكان برگزارى مراسم (باغ تالارهاى شیك در شرق و غرب تهران و سالن هاى اجتماعات برج هاى لوكس تهران)
٢- تجهیز كلیه لوازم پذیرایى از مهمانان اعم از میز، صندلى، ظروف شیك و درجه یك، كافى شاپ، سفره خانه سنتى و …
٣- گل آرایى و شمع آرایى، نور پردازى و تزیین كلیه فضاى مراسم اعم از میز مهمانان، جایگاه عروس و داماد، سفره عقد، ورودى عروس و داماد، و همچنیین بار شمع و طاق هاى رومى، شاه نشین و طاق نصرت
٤- پهن كردن سفره عقدى زیبا به همراه اجراى مراسم ویژه عقد
٥- تهیه انواع میوه و شیرینى درجه یك و همچنین كیك عروسى
٦- پذیرایى از مهمانان با حداقل ٦ مدل آبمیوه طبیعى و چاى و نسكافه و میان وعده هاى لذیذ، فینگر فود و كاپ كیك
٧- اجراى برنامه آتش بازى و بخار سرد در سه مرحله (ورودى عروس و داماد، تانگو و اجراى مراسم برش كیك)
٨- تهیه شام عروسى از آشپزخانه اختصاصى، با بالاترین كیفیت
٩- اجراى موزیك زنده حین مراسم به همراه موسیقى سنتى
١٠- فیلم بردارى و عكاسى از حین مراسم

۶- تشریفات عروسی ثمین تهران

با مديريت آقايان قطبي و صبوري با اتکا به خداوند متعال و همچنين تلاش بي وقفه کارگروه متخصص خود در امر برگزاري مجالس عروسي و با به کارگيري تجهيزات مدرن و ديزاين هاي لوکس و مجلل طي دو دهه گذشته توانسته است با برگزاري جشن هاي فاخر و با شکوه ضمن جلب رضايت مشتريان خود نظر زوج هاي جوان را نيز جلب نمايد. خدمات مجالس تشريفات ثمين به شرح ذيل مي باشد: -تهيه انواع غذا با مواد اوليه درجه يک و با پختي بي نظير -مدرنترين سرويس و ظروف ويژه مجالس -مجلل ترين ويلا و سالن هاي کاملاً اختصاصي براي برگزاري مدرنترين مجالس -مجرب ترين کادر خدمات پذيرائي مجالس -انواع خدمات ديزاين مجالس با متد روز -خدمات نورپردازي و جلوه هاي ويژه مجالس -حريرآرائي و ايجاد سازه هاي دکوراتيو -خدمات گل آرايي مجالس -خدمات شمع آرايي ، آتش بازي، سفره هاي عقد و خنچه هاي مدرن و سنتي -خدمات فيلم برداري حرفه اي -خدمات عکاسي در آتليه هاي اختصاصي و باغ -سفره خانه سنتي -بازارچه -موسيقي سنتي -اتومبيل تشريفاتي اعم از قديمي، ليموزين و … به لحاظ تنوع سعي نموده‌ايم مدرنترين کارهاي موجود و جديدترين طراحي را با لوازم و تجهيزات منحصر بفرد و با شيک‌ترين ظروف، پذيرايي مطلوبي را در تهران و شهرستانها به مشتريان خود ارائه نماييم.

۷- تشريفات سفيد تهران

تشريفات سفيد با در دست داشتن باغ تالارى كلاسيك (سفيد) و اروپايى آماده برگزارى بهترين شب زندگيتان مى باشد.
نشانی اول : اتوبان تهران – کرج ، ۳ کیلومتر بعد از خروجی گرمدره ، خروجی شهرک جهان نما ( خاتم ) ، زیر گذر اتوبان به سمت جاده مخصوص ، ۳۰۰ متر جلوتر ( دور برگردان به سمت تهران ) ، سمت راست خیابان طالقانی ، نبش کوچه باغبان محمدی ، پلاک ۲
نشانی دوم :کیلومتر ۲۸ جاده مخصوص ، بعد از میدان اتمسفر ، بعد از پل سیمانی مترو ، ۳۰۰ کیاومتر جلوتر ( دور برگردان به سمت تهران ) ، سمت راست خیابان طالقانی ، نبش کوچه باغبان محمدی ، پلاک ۲
تخفیف استثنایی باغ سفید برای مراسمات پائیز و زمستان
۷۰ درصد ورودی باغ و ۲۰ درصد پکیج کامل

۸- تشریفات عروسی رامیلا تهران

همواره تلاشمان مبنی بر این است، بهترین باشیم و بهترین ها را ارائه دهیم
مشاور، طراح، برگزارکننده مجالس نامزدی، عروسی و همایش
از خواستگارى تا ماه عسل دوست و همراه شما هستیم.
اقتصادى و لاکچرى
همواره تلاشمان مبنى بر این است بهترین باشیم و بهترین ها را ارائه دهیم.
– مشاوره در نحوه ى اجراى مراسم
– طراحى مراسم قبل از اجراى مراسم
– برگزارى و اجراى مراسم
– آتلیه فیلم و عکس اختصاصى به صورت كاملا حرفه اى و برگرفته از تكنيك هاى روز
دیزاین خاص و برگرفته از متد روز منطبق با سلیقه عروس و داماد
گل آرایى متفاوت برگرفته از ایده هاى خاص منطبق با سلیقه عروس و داماد
تشریفات رامیلا مشاور، طراح، برگزارکننده مجالس، بله برون، حنابندان، عقد، نامزدى، عروسى
با شكوه ترين، مجلل ترين، رویایى ترین و …
بي نظیرترین شب زندگیتان را به تیم تحصیل کرده، مجرب، حرفه اى و اختصاصى تشریفات رامیلا بسپارید

۹- تشریفات عروسی روشنا تهران

درباره خدمات مجالس روشنا
جشن ازدواج یک مراسم اضافه نیست بلکه مراسمی بجا مانده از نیاکان ماستبرگزاری جشن برای عروسی ریشه در اعماق  گذشته دارد .
تاریخچه برخی از رسوم در این فرخنده پیوند، به پیش از تاریخ می‌رسد . امروزه نیزبرگزاری باشکوه مراسم نامزدی ، عقد یا عروسی خواسته بسیاری از زوج های جوان استاز این رو تشریفات روشنا با درنظر گرفتن خواسته ها و صلایق زوج های جوان ایرانی، این امکان را برای شما فراهم میدارد تا رویاهایتان به حقیقت بپیوندد ما تحقق بخش رویاهایتان هستیم.
تشریفات مجالس روشنا با ده سال سابقه برگزاری مراسم با کادری مجرب و دارای آشپزخانه صنعتی و چندین باغ و ویلای اختصاصی و گروه تصویر برداری حرفه ای و گروه موزیک ار خوانندگان معروف ایران و چندین مدل سفره عقد آماده خدمت رسانی به عروس و داماد های عزیزگروه تشریفات روشنا طراح و برنامه ریز لوکس ترین مراسم ها در ایران مراسم ود را به ما بسپارید و دیگر هیچ نگرانی و استرس نداشته باشید ، ما بهترین سالن های زیبایی و بهترین مزون ها را در سطح تهران به شما معرفی میکنیم ….. با تخفیف ویژه!!!!
ما دراین موسسه برآنیم که با استفاده ازبهترین خدمات وگلچینی از لوکس ترین فعالیت های تشریفاتی باشکوه ترین شب زندگیتان را برای شما رقم بزنیم. مراسم عروسی ضیافتی است فراموش نشدنی برای شما وخانواده و دوستان محترمتان که خاطرات شیرینی را برای شما به جای می گذارد. روزعروسی شما روزیست میمون که شما تمام عزیزانی راکه از صمیم قلب دوستشان دارید گردهم می آورید که عهد و پیمانی آسمانی را رقم بزنید و ما برآنیم که در این ضیافت در کنار شما باشیم و رویایی ترین شب زندگیتان را رقم بزنیم. ما دراین موسسه برآنیم که براساس بودجه، افکار، ایده ها، باورها و رویاهای شما بهترین شب زندگیتان را به ارمغان بیاوریم.
تشریفات و خدمات مجالس روشنا
روز عروسی روزیست فراموش نشدنی متعلق به شما، روزی که کنار هم عهد میبندید، روزی که همه افرادی را که دوستشان دارید کنا هم جمع میکنید و روزی که با یک برنامه ریزی دقیق آن را به خاطره ای شیرین تبدیل خواهید کرد.ما به شما اطمینان می دهیم در کنار شما باشیم تا در طول مراسم همه چیز با توجه به انتظارات شما در جریان باشد. به خدمات عکس های ما نگاهی بیندازید و با ما تماس بگیرید، ما اینجا هستیم تا با راهنمایی و برنامه ریزی روز بزرگی را برای شما بسازیم.ما با افتخار شما را به سمت کادری مجرب برای ارائه بهترین خمات هدایت خواهیم کرد. ما کنار شما هستیم تا بر اساس افکار، ایده ها، باور ها و البته رویاهای شما مراسمی باشکوه را برنامه ریزی کنم.ما برای شما سالن های پذیرایی چشم گیر و خیره کننده، خدمات حرفه ای و با کیفیت، کاسی در لوکیشن های خاص و یک ماه عسل رمانتک فراهم خواهیم کرد. ماموریت ما برگزاری یک مراسم بدون استرس برای شما و خانواده شماست. در این وب سایت شما به تمام خواسته هایتان برای ساختن یک روز ویژه دست پیدا خواهید کرد.
هدیه ویژه مدیریت ورودی باغ رایگان
موسسه تشریفاتی، پذیرایی روشنا دارای بیش از ۱۰ سال سابقه کار در امر برگزاری مراسم عروسی و سمینار با پرسنل مجرب و دیزاینرهایی با مدرک بین المللی و دارای چندین مدل باغ اختصاصی و آشپزخانه بزرگ صنعتی با بهترین کیفیت غذا و مواد اولیه تازه آماده برگزاری مراسم های عقد، عروسی، تولد، میهمانی و سمینار برای شما عزیزان می باشد.

۱۰- تشریفات و باغ تالار نارسیس تهران

گروه تشریفات و خدمات مجالس نارسیس با دو دهه تجربه در امر برگزاری مراسم عروسی ایرانی با مدیریت آقای ابوالقاسمی و با به کارگیری کادری با تجربه مفتخر است که در یک شب زیبا و به یادماندنی میزبان لایقی برای میهمانان گرامیتان باشد .
گروه تشریفات و خدمات مجالس نارسیس با دارا بودن سالن های مجلل اختصاصی و فضاهای باغی زیبا با هدف بهبود سطح کیفی مراسم عروسی ایرانی در تلاش است که خود را در صدر برگزارکنندگان برتر عروسی متناسب با آداب و رسوم ایرانی و اجرای دکوراسیون همگام با متدهای روز دنیا و همچنین تحقق این این امر بر اساس مشتری مداری آنگونه که در خور مراجعه کنندگان محترم است قرار گیرد .
زیباترین باغ اختصاصی در غرب تهران
همراه با پارکینگ اختصاصی به همراه کلیه خدمات و تشریفات حرفه ای
آتلیه اختصاصی، آشپزخانه صنعتی، سفره عقد، کافی شاپ، قهوه خانه سنتی و…
با بازدید از امکانات و اجرای مراسم زنده
با تعیین وقت قبلی
۲۰ درصد تخفیف ورودی باغ
سطح کیفی فوق العاده مراسم عروسی با قیمت معقول همراه با تست زنده  تسویه کامل قرارداد بعد از اجرای مراسم و بعد از رضایت ۱۰۰ درصد شما مشتری

۱۱- آقای تشریفات تهران

آقای تشریفات با مدیریت پویا دولتخواه یکی از معتبر ترین و بزرگترین موسسات برگزارکننده ی مراسم و مجالس پذیرایی، خدماتی و تشریفاتی در ایران است.
این موسسه با در اختیار داشتن پرسنل و تیمی موفق و مجرب با طراحی روز اروپا و با استفاده از بهترین خدمات و گلچینی از لوکس ترین فعالیت های تشریفاتی قادر است مجری و ناظر باشکوه ترین و مجلل ترین مراسم ها و میهمانی های شما عزیزان باشد.
پکیج رویال
غذا شامل :
باقالی پلو با گوشت بره(گوشت تازه گوسفندی) + زرشک پلو با مرغ + شیرین پلو با مرغ + مرصع پلو با مرغ + آلبالو پلو با مرغ + برنج زعفرانی + برنج یونانی + ۱۰۰%جوجه کباب ۱۷۰ گرمی + خوراک بیف استراگانف + خورشت فسنجان + ته چین + سبزیجات گرم(میز اردو)..
چهار نوع سالاد : سالاد فصل + سالاد ماکارونی + سالاد اندونزی + سالاد الویه.
شش نوع دسر : ژله(چند رنگ و طعم متنوع و گلدار) + کیک بستنی + شارلوت + تارت میوه + پلمپیر و …
انواع نوشیدنی : انواع نوشابه + دوغ + آب معدنی.
سرویس و ظروف شامل:
ظروف سیلور شف اندیش + صندلی شیواری ترکیه ای + میزگرد همراه کاور + مهماندار و سر مهماندار حرفه ای خانم و آقا(با لباس فرم)به ازای هر ۲۰ نفر مهمان.
میوه درجه یک فصل(مجلسی) ۵ نوع + کیک انتخابی + ۲مدل شیرینی درجه یک + آبمیوه طبیعی ۶ نوع + شربت سرد ۳ رنگ + نوشیدنی گرم ۲نوع..
دیزاین : طاق رومی + جایگاه عروس داماد + اجرای دیزاین ورودی عروس داماد + دیزاین میز vip + بار شمع + اجرای کانتر کافی شاپ.
شمع آرایی : اجرای کاپ شمع بر روی میز مهمانان + ورودی عروس داماد و مهمانان + بار شمع.
گل آرایی : گل آرایی جایگاه عروس داماد(ریسه گل) +گل آرایی ورودی عروس و داماد(کاپ گل).
نور پردازی : نور پردازی جایگاه عروس داماد + نور پردازی والواشر و ریسه برای welcome + نور پردازی طاق رومی + لوستر و والواشر.
هدایا : سفره عقد انتخابی عروس و داماد + میز یادبود + درخت آرزوها + آتش بازی (ورودی-کیک-تانگو).


۱۲- تشریفات و پذیرایی سران تهران

تالار تشریفات سران مفتخر است با سابقه ای درخشان و استفاده از متد علمی و تجربی در زمینه های برگزاری مجالس عروسی، نامزدی، مجالس خصوصی (تولد، سالگرد ازدواج، مهمانی و مهمانی های خاص) افتتاحیه رستوران ها، برندها، فروشگاه ها و برگزاری سمینارها با استفاده از کادری مجرب و متعهد با برنامه ریزیی دقیق و با کیفیتی عالی در خدمت تمامی هموطنان عزیز می باشد.
تالار تشریفات سران با استفاده از کادری مجرب در زمینه مهندسی مراسم (تخصیص منابع، مدیریت زمان، مدیریت هزینه، طراحی از پیش تعیین شده و …) توانایی اجرای دقیق مراسم را طبق خواسته صاحبان مراسم دارا می باشد و این توانایی ما باعث ایجاد احساس آرامش می شود. با پیاده سازی کلیه موارد فوق شبی فراموش نشدنی همراه با آرامشی کامل برای شما به یادگار خواهد گذاشت.
گروه تشریفات سران
میزبان شب خوشبختی شما … – دارای باغ ها و سالن های اختصاصی
– آرایش، گریم حرفه ای عروس و داماد
– فیلمبرداری و عکاسی تخصصی
– گل آرایی محیط، ماشین عروس، دسته گل عروس
– پرده آرایی
– بادکنک آرایی
– نورافشانی و آتش بازی
– شمع آرایی
– اجرای موزیک زنده و الکترونیک (DJ)
– سفره عقد و میز نامزدی
– تهیه و سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی در ظروف VIP
– برگزاری مراسم تولد کودکان و عزیزان شما
– پرسنل مهماندار
– میوه و شیرینی
– بی واسطه با مناسب ترین قیمت
– تخفیف ویژه برای کاربران سایت تالارنامه از تاریخ ۱ آذر تا آخر اسفند ماه پکیج کامل خدمات شامل ۵۰ درصد تخفیف می باشد.

۱۳- تشریفات عروسی ویوا تهران

همیشه برای انتخاب کردن چیزی دلیلی وجود دارد
برای برگزاری یک مراسم تکرار نشدنی نیاز به یک روند یا الگو می باشد با بهره گیری و مشاوره از انجمن بین المللی برگزارکنندگان حرفه ای مراسم عروسی و روادید (IAWEP ) که برای اعضا در پایان هر ماه ( وبینار ) برگزار می شود روندی و الگویی را سازماندهی کردیم
نگرش مدیریت این سازمان ، ارائه و اثبات دلایلی موجه برای انتخاب تشرفات ویوا به عنوان کارگردان و برگزارکننده مراسم شما می باشد ما معتقدیم همواره خدماتی کامل و با کیفیت که قابلیت مقایسه داشته باشند و در عمل اثبات شوند باعث شهرت یک سازمان می شود
انجمن بین المللی برگزارگنندگان حرفه ای مراسم عروسی و رویداد IAWEP یک سازمان اختصاص داده شده به منظورحفظ و ارائه بالاترین سطح خدمات برای شرکتهای حرفه ای در صنعت عروسی و رویداد است.هر یک از اعضای IAWEP با استفاده از شماره ثبت خود در تلاش برای پیروی از مجموعه ای از ظوابط و دستورالعمل ها می باشند . استفاده از راهنماهای موجود در کنار تشویق ما به عنوان سازمانی با بالاترین و بهترین استانداردها، باعث رفتار حرفه ای با مشتری و روندی جدیدی برای کسب و کارمشود . بالابردن سطح خدمات به مشتری و ایجاد اطمینان بزرگترین شاخصه همه شرکت های ثبت شده از طرف ما هستند . اعتباری این انجمن و اعضا آن به حدی است که مشتریان می توانند هر یک از اعضای IAWEP را با اعتماد به نفس و اعتماد انتخاب کنند.

۱۴- تشریفات پیانو تهران

تشریفات پیانو با سالها تجربه مستمر در امور خدمات و تشریفات ، افتخار آن را دارد که بهترین جایگاه را در قلب دوستداران خود باز کند. تشریفات پیانوبه خود می بالد که توانسته است همیشه لبخندِ شادی و زیبایی را بر لبان شما نمایان کند و بهترین یادگاری را با برگزاری مراسمِ عالی و بی نظیر در قلب و ذهن شما به جا بگذارد.پیانو با دراختیار داشتن آشپزخانه تخصصی ،ظروف ومیزصندلی اختصاصی و منحصر به فرد آماده برگزاری تمامی مراسم شما از جمله جشن عروسی و نامزدی ،سالگرد ازدواج ،جشنهای خانوادگی و……در بهترین باغ ها و سالن های اجتماعات در بهترین نقطه از تهران و حومه تهران می باشد .
تعهدات پیانو
تشریفات لاکجری پیانو یکی از معتبرترین و بزرگترین موسسات برگزار کننده مراسم و پذیرایی و تشریفاتی در ایران است .ارائه بهترین خدمات و تامین رضایت مشتریان از اصول اساسی موسسه بوده و دراین راستا تشریفات پیانو سیستم مدیریت کیفیت، برپایه استانداردهای جهانی را پیاده نموده و اصول زیر را به عنوان خط مشی کیفیت این موسسه تامین و سرلوحه فعالیت های خود قرارداده است:
  • توجه به خاص و نظر مشتریان و جلب رضایت هرچه بیشتر
  • ارائه خدمات پذیرایی و تشریفات با کیفیت مطلوب
  • استفاده از بهترین منابع و امکانات موجود
  • توسعه فعالیت های پذیرایی و تشریفات
  • ارتقا سطح آموزش و مهارت موسسه
  • بهبود مستمر در کلیه فعالیت های موسسه
  • رعایت الزامات استانداردهای جهانی

۱۵- گروه تشریفات پارت تهران

طراح،مجری وبرگزارکننده تشریفات عروسی
گروه تشریفات مجالس و استودیوی فیلمبرداری و عکاسی پارت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ با مدیریت آقای عباس رزاقی آغاز نموده است .
گروه تشریفات مجالس پارت و استودیوی عکاسی و فیلمبرداری پارت ، طراح ، مجری و برگزار کننده تشریفات عروسی ،نامزدی و مجری،مشاور و طراح مراسم مجلل سفارتخانه ها و سمینارهای دولتی و خصوصی به همراه آشپزخانه اختصاصی و صنعتی و طرف قرارداد با بیش از ۵۰ مورد باغ و ویلادر شمال، جنوب،شرق و غرب تهران و یا حومه تهران برای برگزاری مراسم در خدمت شما عزیزان می باشد همچنین با توجه به پرتابل بودن کلیه تجهیزات اعم از ظروف ، سرویسهای پذیرایی تزیینات و دیزاین آماده اجرای مراسم شما در سراسر کشور میباشد .
رویاهایتان را به حقیقت تبدیل کنید و با قدم گذاشتن در جایی که شایسته شماست گلچینی از زیباییها را در یک شب به یاد ماندنی تجربه کنید .
شبی که تجدید خاطراتش هر لحظه را برای شما فرح بخش میکند .

۱۶- تشريفات مجالس درسا تهران

تشریفات عروسی درسا مجری، مشاور و برگزارکننده جشن ها و میهمانی های شما عزیزان می باشد.تشریفات درسا دارای باغ، سالن، ویلا در تهران و حومه و همچنین آشپزخانه مجهز با کادری مجرب می باشد.
پذیرایی و غذا: یکی از مهم ترین بخش های هر مراسمی می باشد و لذا کیفیت بالای غذا سهم بسزایی در بهتر برگزار شدن مراسم شما خواهد داشت که این امر با بهره گیری از کادری کاملا حرفه ای و با استفاده از طرح های متنوع میز شام، بار سالاد و اردور و دسر، میان وعده، به اجرا در می آید.
محل برگزاری مراسم: در انتخاب محل برگزاری مراسم با توجه به امکانات هر محل و دوری و نزدیکی آن و نیز نورپردازی و دیزاین و گل آرایی و شمع آرایی و آتش بازی های متنوع در ورودی عروس و داماد شبی خاطره انگیز را برای شما به ارمغان می آورد.
موزیک: با اجرای موزیکی شاد و مفرح توسط گروه های موزیک کاملا حرفه ای و با بهره گیری از جدیدترین سیستم های صوتی و تصویری به همراه نورپردازی خاطره ی شبی به یاد ماندنی را برای میهمانان خود فراهم کرده اید.
جایگاه: مرکز توجه تمامی مدعوین به جایگاه عروس و داماد بوده که محل عکس یادگاری گرفتن با عزیزان عروس و داماد و محل قرار گرفتن سفره عقد خواهد بود. لذا به روزترین جایگاه را از ما طلب کنید.

۱۷- تشریفات عروسی ژینو تهران

مجموعه ژینو به عنوان طراح و مجری تشریفات مجالس عروسی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز نمود. در پروسه پیشرفت و رضایت مشتریان و نظارت کامل، در اواخر سال ۱۳۸۹ آشپزخانه صنعتی این مجموعه با ظرفیت پخت روزانه ۵۰۰۰ غذا افتتاح گردید، که از بدو تاسیس خدمات دهی به همکاران تشریفاتی نیز آغاز شد. جهت بهبود کیفیت و همچنین بالا بردن استانداردهای کیفی، مدیران این مجموعه تمامی دوره های تخصصی مدیریت آشپزخانه صنعتی را درموسسه TÜV کشور آلمان (شهر دوسلدورف) گذاراندند و پس از آن به عنوان بازرس رسمی کیفیتی ناظر بر تمامی بخش های مجموعه گردیدند.
مجموعه ژینو پس از گذشت چهار سال موفق در زمینه خدمت رسانی در بخش عروسی، در سال ۱۳۹۱ پا به عرصه برگزاری همایش ها و سمینارهای ارگانی گذاشت، که می توان به همایش های معرفی محصول و افتتاحیه های متفاوت و همچنین جشن های ارگانی اشاره نمود.
لازم به ذکر است ارائه خدمات در زیر مجموعه های مختلف ژینو به صورت مستقیم و کاملاً انحصاری می باشد. در انتها مجموعه ژینو در سال ۱۳۹۳ مفتخر به گرفتن ISO2014 در رابطه با کیفیت خدمات رسانی از کمپانی معتبر و جهانیISO گردید.
افتخار ما ارائه خدمات با کیفیت جهانی است. همایش و سمینار کار گروه Event ژینو آماده برگزاری مراسم های از قبیل: قرارهای کاری به صورت VIP در لوکس ترین نقاط تهران به صورت: پذیرایی صبحانه، Break ، ناهار همراه با سرویس کامل تشریفات پذیرایی عصرانه، Break ، شام همراه با سرویس کامل تشریفات همایش های معرفی محصول افتتاحیه های متفاوت و خاص جشن های مناسبتی خانوادگی تا ظرفیت ۴۰۰ نفر جشن های ارگانی در سالن های مخصوص و VIP تا ظرفیت ۵۰۰۰ نفر سمینارهای تخصصی به همراه برنامه ریزی و اجرای خدمات جانبی سمینار پروژه های انجام شده توسط :Zhino Event Planners تهیه غذا: آشپزخانه تخصصی و صنعتی ژینو با قابلیت طبخ انواع غذا های ایرانی و فرنگی با ظرفیت طبخ روزانه ۵۰۰۰ غذا، آماده سرویس دهی به شما عزیزان می باشد. مدیران بخش آشپزخانه ژینو دارای مدرک تخصصی نظارت بر کیفیت آشپزخانه های صنعتی موسسه TÜV آلمان (شهر دوسلدورف) می باشند، که به عنوان بازرس جهانی نیز شناخته می شوند. هدف ما در آشپزخانه ژینو علاوه بر برآوردن نیازهای کیفی و کمی شما عزیزان، ایجاد کردن سبکی متفاوت در فرهنگ غذایی می باشد که شاهد این امر دریافت گواهی نامه های مختلف از مجموعه های استانداردی ایران و جهان از جمله کمپانی معتبر ISO است. ژینو مفتخر است علاوه یر کیفیت و طعم متفاوت نگاهی نو در طراحی غذا نیز دارد که می توانید چند نمونه از غذا های طبخ شده در آشپزخانه ژینو را ملاحظه فرمایید.

۱۸- تشریفات عروسی دانیال تهران

حرفه ای ترین برگزار کننده جشن ها و مراسم های عروسی و ازدواج
تشریفات دانیال تهران، مجموعه ای بی نظیر با سابقه ای طولانی مدت در زمینه برگزاری انواع مراسم های تشریفاتی، در بهترین تالارهای عروسی و باغ های لاکچری، برای مراسم های عقد و عروسی و سالگردها و مناسبتهای ویژه آماده ی خدمت رسانی به هم میهمانان عزیز می باشد.
رسالت ما به عنوان یکی از بهترثین تشریفاتی های مراسم، انجام کلیه ی پروزه هایی که مشتریان خاص از ما می خواهند با بهترین کیفیت و در کوتاهترین زمان می باشد تا بدون نگرانی و استرس، بتوانیم شما را در بهترین شب زندگیتان راهنمایی کنیم.

۱۹- تشریفات عروسی لوکس نوبل تهران

تشریفات لوکس نوبل فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ در زمینه تشریفات و خدمات مجالس و همچنین برگزاری سمینار و تشریفات سفارت خانه ها با مدیریت یوسفی آغاز نموده است.هدف و آرمان این مجموعه ، رسیدن به بالاترین سطح کیفی بوده که در این راستا با الهام از آخرین متد روز دنیا و ادغام آن با سلیقه و فرهنگ اصیل ایرانی و همچنین گردآوری تیمی مجرب، سبکی نوین را در اجرای مراسم خلق کرده تا پاسخ گوی اعتماد شما باشد.
طراح و برگزارکننده بهترین و مجلل ترین مجالس در شیک ترین باغ ها و ویلاها
با بیش از ۸۰ مورد باغ و ویلای اختصاصی
انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی
موزیک و نورپردازی حرفه ای
دی جی عالی با تضمین
گروه تصویربرداری حرفه ای و آتلیه اختصاصی
تست زنده مراسم همراه با تست غذا
هدایای منو:سفره عقد انتخابی،قهوه خانه سنتی،آتش بازی ۵مرحله،آبشارشکلات،ماشین عروس انتخابی

۲۰- تشریفات ساحل تهران

تشریفات مجالس ساحل (ceremony services)
موسسه تشریفاتی ساحل از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را شروع کرده و تا کنون  افتخار برگزاری بیش از ۲۰ همایش و سمینار بین المللی و بیش از ۱۰۰۰ اجرای عروسی و نامزدی را داشته است.
تشریفات مجالس ساحل با برنامه ریزی و مدیریت لحظه به لحظه مراسم عروسی و اجرایی باشکوه ،فضایی رویایی را برای شما عروس و دامادهای عزیز ،فراهم می نماید.
تشریفات مجالس ساحل با مدیریت رضا کیائی (کارشناس مهندسی صنایع و دارای ۲ مدرک بین المللی مدیریت هتل داری از ایتالیا) در خدمت شما عزیزان خواهد بود.
تشریفات مجالس ساحل با در اختیار داشتن کارگروه ویژه و حرفه ای ،مراسم های بینظیری را به نمایش می کشد که این کار گروه متشکل است از تیم طبخ،گروه پذیرایی،تیم گل آرایی،دیزاینر و ۲ سر مهماندار خانم و آقا و ۲ مدیر برنامه با سابقه کاری درخشان و ۱۵ سال تجربه.
تشریقات مجالس ساحل
تشریفات مجالس ساحل،با به کارگیری بالاترین استانداردهای تجهیزات و لوکس ترین لوازم دکوری ،و استفاده از دیزاینرهای حرفه ایی ،آماده برگزاری مجالس شما اعم از(عروسی،نامزدی،تولد،سمینار،همایش،ترحیم و …)می باشد.
تشریفات مجالس ساحل،با برنامه ریزی دقیق و مدیریت لحظه به لحظه مراسم شما،بزرگترین رویداد زندگیتان را به یک شب رویایی و به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.
تشریفات مجالس ساحل،با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و انواع فینگرفودهای سرد و گرم در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد.
تشریفات مجالس ساحل،با معرفی باغ ها و سالن های مجلل و اختصاصی،گروه های فیلمبرداری حر فه ایی و بندهای موزیک چهره و بنام،برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن مراسمتان به شما مشاوره رایگان خواهد داد.
تشریفات مجالس ساحل،به عنوان یکی از برندهای مطرح این حرفه و با در اختیار داشتن کارگروه متخصص و تحصیل کرده،و استفاده از تیم پذیرایی  مجرب با  لباس های فرم خاص و سرویس دهی هتلی ،سعی درخلق سبکی نوین در اجرای مراسم شما نموده است.

Comments

Popular posts from this blog

کادو سالگرد ازدواج

سایت کادوساز